Jesteś tutaj: Start / Rozkład dnia

Rozkład dnia

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

ROZKŁAD DNIA

6.30 - 7.00 - Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne. 

7.00 - 8.20  - Zabawy tematyczne, konstrukcyjne. Ćwiczenia logopedyczne. Praca indywidualna. Zabawy integrujące grupę, ze śpiewem. Ćwiczenia poranne, ogólnorozwojowe, zabawy ruchowe.

8.20 - 8.30 - Przygotowanie do śniadania (w gr. III, IV,V – praca dyżurnych przy posiłkach)

8.30 - 9.00 - Śniadanie

9.00 - 9.25 - Czynności higieniczne - mycie zębów.

9.25 - 9.55 - Zajęcia edukacyjne kierowane przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju (wszystkie grupy)

9.55 - 10.00 - Przygotowanie do II śniadania

10.00 - 10.10 - II śniadanie,

10.10 - 10.40 - Zajęcia edukacyjne kierowane przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju - gr. IV i V.

10.10 - 11.10 – Spacery, obserwacja przyrody, dynamiki przestrzeni miejskiej - gr. I i II

10.40 - 11.20 – Spacery, obserwacje przyrody, dynamiki przestrzeni miejskiej- gr. III, IV i V

11.10 -11.20 - Czynności porządkowe. Doskonalenie czynności samoobsługowych, przygotowanie do obiadu - gr. I i II

11.20 - 11.30 - Czynności porządkowo - gospodarcze. Doskonalenie czynności samoobsługowych, przygotowanie do obiadu - gr. III, IV i V

11.20 - 11.50 - obiad - gr. I i II

11.30 - 12.00 - obiad - gr. III, IV i V

11.50 -13.40 – toaleta, leżakowanie, słuchanie bajek, muzyki w gr. I i II

12.00 - 12.25 – toaleta, odpoczynek, relaksacja, słuchanie bajek literackich i muzycznych - gr. III, IV,

12.25 - 13.50 - Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy, piosenek i wiadomości, zabawy wynikające z zainteresowań dzieci, w sali i na powietrzu- gr. III, IV, V

13.40 - 14.00 – przygotowanie do posiłku – czynności higieniczne - gr. I i II

13.50 - 14.00 - Przygotowanie do posiłku – czynności higieniczne - gr. III, IV i V

14.00 - 14.20 - Zupa.

14.00 - 16.00 - Zabawy kołowe, zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań, konstruowanie, rysowanie, układanie.